PRIJZEN:

Periode Woning+dakterras (5 personen) Extra verdieping (6 personen)
Laagseizoen 15/11 tot 31/3 70€/nacht +45€/nacht
Lente seizoen 01/4  tot 15/6 90€/nacht +55€/nacht
Hoog seizoen 16/6 tot 15/9 210€/nacht inclusief
(enkel te huur met extra verdieping,contacteer ons voor uitzonderingen)
Herfst seizoen 16/9 tot 14/11 90€/nacht +55€/nacht
Overwinteren 15/11 tot 31/3 950€/maand 400€/Maand
Vakantieperiode:
Herst, kerst, krokus, pasen +120/week +70€/week
Borgsom 300€ 150€
Eindschoonmaak (verplicht) 135€ 85€

 

Huur voor langere periodes worden prijzen op maat gemaakt.

 

Bij aankomst begint u vakantie onmiddellijk, door ons krijgt u een welkomstpakket gratis aangeboden.

 

Veel gestelde vragen

Wat gebeurt er nadat ik heb gereserveerd? 
U heeft via onze website of via mail ( info@casa-unica.be) een reservering gemaakt. Wij sturen zo snel mogelijk de reisdocumenten naar uw e-mailadres. Na betaling van uw voorschot is uw reservering definitief.

 

Wanneer doe ik de aanbetaling? 
Uw aanbetaling, 50% van de totale huurprijs, doet u binnen 2 werkdagen na factuurdatum. U dient de betaling middels een bankoverschrijving te voldoen. Uw betalingsafschrift vormt samen met de reserveringsbevestiging uw volledige huurovereenkomst. 2 maand voor vertrek betaalt u het resterende saldo en borg. Indien dit niet tijdig gebeurt dan vervalt de reservatie.

 

Moet ik een borgsom betalen?
Het betalen van de waarborgsom is verplicht. De borgsom bedraagt 300€. U krijgt de borgsom 8 dagen na de huurperiode terug. Eventuele kosten door schade worden van de borgsom afgetrokken.

 

In geval van annulatie?

Bij annulatie door de huurder tot 3 maand voor het verblijf, zal het voorschot ingehouden worden als compensatie.

Bij annulatie door de huurder tussen 2 maand voor verblijf en het verblijf zelf zal de volledige huursom ingehouden worden.

Bij annulatie door de verhuurder zal het volledig betaalde bedrag teruggestort worden.

 

Hoe regel ik de sleuteloverdracht / luchthavenvervoer?
Voor de sleutel en of luchthavenvervoer wordt een week voor vertrek een Whats-app groepje gemaakt met u, de sleutelbeheerder en ons. Daar geeft u uw vluchtnummer op en aankomstuur.  De sleutelbeheerder van de accommodatie zal dan de overdracht en of vervoer regelen. Zij zijn reeds op de hoogte gebracht van uw geplaatste reservering. De luchthavenvervoer heen en terug is een extra kost die u met de sleutelbeheerder ter plaatse afrekent.

 

Hoe laat word ik verwacht bij de woning? 
Elk dag is een wisseldag: de dag van aankomst en vertrek. Gasten kunnen arriveren vanaf 16u. Gasten dienen de woning te verlaten om 10 uur. Wilt u op een eerder of later tijdstip arriveren of vertrekken, dan kan dat overlegd worden. Indien mogelijk regelen we voor u dat u vroeger kan arriveren of later kan vertrekken. Vaak is dat wel mogelijk!

 

Is bed- en badlinnen bij de huursom inbegrepen? 
Keuken, bed- en badlinnen zijn bij de huursom begrepen. Ook is er 1 strandlaken per gast voorzien.

 

Elektriciteitsverbruik?

De genoemde huurprijzen zijn inclusief energie, tenzij er meer dan 80 Kwh per week aan elektriciteit wordt verbruikt. Wie het extra verdiep bij huurt komt hierbij extra 40kw per week. Indien extra verbruik zal de in mindering worden gebracht op de borg a 0,50€ per KWh. De sleutelbeheerder neemt de begin en eind meterstand op. Water is inbegrepen in de huurprijs. Ga hier verstandig mee om.

 

Wat bij problemen ter plaatse?

Uw verblijf is ons waardevol. Daarom is er steeds iemand bereikbaar. U laat een berichtje na en we helpen u zo snel mogelijk met uw probleem.